Webgunearen titulartasuna

Telefonoa: +34 945 605 053
E-maila: anavaridas.ayuntamiento@ayto.araba.eus
IFK: P-0104400-G

Nabaridasko Udalak, bere web atariaren bidez, Nabaridasko udalerriari buruzko informazio orokorra eta, bereziki, udal-antolaketari dagozkion informazioa eta kudeaketak eskaintzen ditu. Emandako informazioa argitaratzen den unean indarrean dagoena da.

Nabaridaseko Udala informazio hori zehatza eta zehatza izan dadin saiatzen da, eta ahalik eta azkarren eguneratzen du, akatsak saihesten saiatuz eta detektatu bezain laster zuzenduz. Hala ere, Nabaridaseko Udalak ezin du bermatu akatsik ez dagoela, ezta informazioaren edukia etengabe eguneratuta dagoela ere.

Nabaridasko Udalak, edozein unetan eta aldez aurretik jakinarazi gabe, argitaratutako informazioa aldatu, ezabatu edo eguneratu ahal izango du, edo haren konfigurazioa edo aurkezpena aldatu ahal izango du.

Web atarira sartzea eta bertan dagoen informazioa erabiltzea erabiltzailearen erantzukizun esklusibokoak dira. Nabaridaseko Udala ez da inolako kalteren erantzulea, eta ezin du bermatu sarbidea etengo ez denik edo sar daitekeen edukia edo softwarea akatsik edo kalterik eragin gabe egongo denik.

Edozein kontsultari edo informazio-eskaerari erantzuteko emandako informazioa orientagarria baino ez da, eta ez da inola ere loteslea izango administrazio-prozedurak ebazteko, prozedura horiek aplikagarri zaizkien lege- edo erregelamendu-arauei hertsiki lotuta baitaude.

Bere informazioak Nabaridaseko Udalaren titulartasunekoak dira, eta beretzat gordetzen du hirugarrenek bere web orriko edukiak legez kontra erabiltzearen ondorioz egoki iritzitako legezko akzioak egikaritzeko eskubidea.